annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Update nougat Samsung S7 Edge

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 26
Beste,

De nougat update voor de galaxy s7 is al uit voor de mensen van proximus en waarom niet voor base?
Bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (10)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Rabotgangster,

Belgische operatoren hebben geen invloed op de update van het besturingssysteem. De upgrade gebeurt op verschillende momenten. Daarom kan het zijn dat sommige personen de update eerder ter beschikking hebben. Er wordt geen onderscheid gemaakt in de provider die de Android gebruiker heeft. Wens je meer informatie over de update naar OS Nougat, neem je best contact op met Samsung Mobile Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Ik vind dit toch een iets of wat vreemd antwoord. Mij is ook al opgevallen dat enkele de mensen bij Proximus en een Samsung Galaxy s7 (edge) hebben de update al gehad hebben. Kreeg hetzelfde antwoord via Facebook toen ik ze stelde aan Base. Maar het antwoord van Samsung spreekt dit volledig tegen. Daar hebben ze mij vertelt dat de update al uitgerold is en dat het doorvoeren nu bij de verschillende providers ligt.
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
Ondertussen nog eens bij Samsung gaan kloppen op de digitale deur en een nieuw antwoord gekregen.
"Wij wachten nog op een finale versie met Voice Over LTE (VoLTE) capaciteiten om de Nougat update uit te rollen. Een eerste versie werd ons aangeleverd maar voldeed niet aan onze lokale kwaliteitsvereisten. In de loop van de komende weken krijgen we een verbeterde versie. De voordelen van VoLTE zijn volgens ons zeker de moeite waard om nog even te wachten met de uitrol. VoLTE zorgt onder andere voor snellere telefoonverbindingen en een betere geluidskwaliteit bij gesprekken. We bedanken je voor je geduld. Meer informatie over VoLTE vind je hier: https://en.wikipedia.org/wiki/Voice_over_LTE ^Alex"

Nog even geduld hebben dus blijkbaar
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat

Nog even geduld hebben dus blijkbaar

Ge kunt zo blijven wachten, hier in belgie zitten we al meer dan een halfjaar achter op de nougat update.
Had ik dat vroeger geweten dat samsung zo traag was dan had ik beter een andere genomen dan de edge

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 7
Belachelijk!
Nu de S8 plus besteld en de s7 edge buiten.
Doordat de S7 edge geleverd is door Base is er een vertraging van de update volgens Samsung.
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat

Wie heeft er u dat verteld miss???
Zou niet verstaan waarom dat het vertraagd zou zijn omdat base dat geleverd heeft.
Dat ze gewoon de link online zetten en dat de mensen ze handmatig kunnen downloaden en instaleren.
Bij iphone is dat wel allemaal geen probleem.

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 7
Ik heb contact gehad met Samsung, dat het niet kon zijn en waarom ze niet zoals Apple de updates releasen en niet in delen over de wereld. Daar vertelden ze me dat mijn s7 edge met imei code vertraging had. Waarschijnlijk door zoals Dondar vermeld.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Nortom,

Ik heb ook enkele vrienden die een S7 Edge gebruiken op het netwerk van Proximus, maar tot heden hebben ze ook geen update gehad. Ik wacht ook vol ongeduld op deze update.. Samsung hé Smiley Knipoog

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Tis triestig gewoon, een gsm is toch een gsm of dat da hier is of in china, bij iphone lukt het wel dus waarom niet bij samsung. Tis gewoon triestig andere android smartphones lukt het wel. Triestig gewoon
Beantwoorden