annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van een 'goedkopere' Samsung Corby naar een 'duurdere' Samsung Galaxy s6.

Beantwoorden
MaartenG
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 4
Zoals de meeste kinderen deed ook ik mijn Plechtige Communie toen ik in het zesde leerjaar zat. In vele families was het de traditie dat de communicant op deze dag zijn/haar eerste gsm kreeg. Dit was ook bij mij het geval. Zelf mocht ik op voorhand kiezen welke gsm ik wou nemen. Toen ik in de winkel kwam hoefde ik niet lang te zoeken. Ik zag direct welke gsm voor mij geschikt was ; namelijk de Samsung Corby. Dit mobiel zag er in mijn ogen heel modern uit. Hij had een touchscreen en een camera, twee zaken bij een gsm die er voor mij toen nog heel interessant uitzagen.

Op 16 mei 2010 was het dan zover: ik kreeg mijn eigen gsm.
Ja, ik was er enorm blij mee en kon er bijna niet vanaf blijven; ik was er als het ware 'vrij' verslaafd aan.

Na deze Samsung Corby heb ik verder ook nog een Samsung Galaxy Mini en een Acer Liquid Z630 gehad.

De functies en mogelijkheden op deze smartphones vond ik vrij goed, maar ik merkte dat deze altijd na ongeveer een jaar minder goed begonnen te functioneren. Ik vond dat dit vrij snel was, dus begon hiernaar een oorzaak te zoeken en kwam tot een (eigen) vaststelling. Mijn mobielen hadden altijd minder dan 200 euro gekost , dus ik dacht (denk) dat 'goedkopere' gsm's minder lang meegaan dan duurdere.

Dit is de hoofdrede waarom ik na mijn Acer Liquid Z630 ben overgestapt naar een opmerkelijk duurdere gsm.

Momenteel heb ik deze smartphone bijna een jaar.
Of deze 'duurdere' gsm langer zal meegaan dan de vorige 'goedkopere' gsm's kan ik nog niet zeggen, maar op dit moment ben ik nog zeer tevreden over mijn Samsung Galaxy s6. Smiley Erg vrolijk
Beantwoorden
REACTIES (4)
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Maarten!

Wat leuk dat je met je vormsel een mobiele telefoon cadeau kreeg! Ik wist niet dat dit een veelvoorkomend geschenk was bij een plechtige communie. Super om als kind hiernaar uit te kijken Smiley Erg vrolijk !

Aarzel zeker niet om ons te laten weten waarom je zo tevreden bent over de Samsung Galaxy S6. Misschien zijn er andere leden van de Community die overwegen om dit toestel te kopen. Ik kan me voorstellen dat jouw review hierover van belang kan zijn voor zij die nog aarzelen over hun aankoop :$ .

Succes met de wedstrijd!!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
MaartenG
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 4
Dag Debby,

Ik weet niet of dit nu nog het geval is, maar in 'mijn tijd' kreeg bijna iedereen op hun Plechtige Communie een gsm; omdat dit feest als het ware een overgang is naar de start van volwassenheid.

Groetjes

Maarten
Beantwoorden
0 Likes
Finn0405
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 23
Ik kreeg voor mijn vormsel een radiowekker... :-)

Toen bestonden er nog geen gsm's, laat staan smartphones.

Heb zelf al een Samsung S4 gebruikt, maar heb nu eens de iPhone gekozen (om eens te zien "what all the fuss is about"). Ik vind dat beide toestellen redelijk nauw aansluiten. Ze hebben elk hun specificiteiten natuurlijk, maar heeeel grote verschillen hebben ik tot nu toe nog niet gevonden. Ik moet er wel bij vertellen dat ik geen echte smartphone-freak ben... Dus, als je de toestellen misschien meer uittest, zou je misschien well grote verschillen kunnen vaststellen...

Als iemand daar meer over kan vertellen, hoor ik het graag! :-)
Beantwoorden
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Leuk cadeau!! Ik kreeg een horloge Smiley Knipoog

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes