annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer wordt mijn Samsung s20 pre order geleverd?

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Ik heb 9 maart 2020 bij de base shop een samsung s20 ultra met een afbetalingsplan besteld 

... ik zou het 23 maart moeten komen ophalen maar vanwegen de lockdown van de corona situatie moet ik wachten tot de shops weer opengaan 

 

dus ik heb zovaak naar onlinesimsupport van base gemaild sinds 1 maand maar ik krijg steeds geen antwoord 

, bellen doe ik om de 2 dagen of er een update is maar steeds word me er verteld dat ik moet wachten tot de base shops open gaan tenzij ik het toestel volledig betaal .... dan sturen ze het pas op .

 

zoals bij proximus en vele andere providers worden de toestellen wat dan ook opgestuurd en ookal is het met een afbetalingsplan 

 

dus wat ik van base verwacht is dat ze medelijden met de klanten hebben en dat ze realiseren dat de klanten die toestellen nodig hebben om te studeren of om te werken 

ik hoop op een positieve antwoord en een mail maar als het zo door gaat ga ik overtsappen naar proximus.

 

Mvg,

Kemal 

Beantwoorden
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Dag Kemal @dkeski030 ,

 

Het spijt me te lezen dat je dit hebt moeten ervaren Smiley Verdrietig Ik kan volledig begrijpen dat je jouw pre order toestel graag nu wil ontvangen.

 

Jammer genoeg zitten we allemaal in een lastige situatie en moet BASE, omwille van quarantainemaatregelen, werkwijzen aanpassen. Onze collega's van Onlinesimsupport krijgen zodanig veel vragen binnen, dat je vaak langer moet wachten op antwoord. Ik hoop daarvoor op je begrip te kunnen rekenen.

 

Heb je jouw bestelnummer nog? 
Zou je deze, inclusief je telefoonnummer, geboortedatum en volledige adres kunnen bezorgen aan onze collega's via social media? Ze zullen je daar verder helpen en de status van je bestelling bekijken.  
https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium

 


Mijn  excuses voor de hinder die je hierdoor moet ervaren.

Jammer genoeg heb ik ook niet direct zicht op de status van deze bestelling en kan helaas niet beloven dat we je toestel onmiddellijk kunnen garanderen.

 

Vriendelijke groeten,


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

trouwens wordt er al sinds 3 weken verteld via de telefoongesprek dat ze me gaan opbellen maar dat is ook nog niet gebeurd , en er word verteld dat onlinesimsupport de mails van april aan het behandelen zijn maar ik stuur al elke week een mail sinds 23 maart 

 

wat ik het ergste vind is dit dus 

niemand die me in de maling neemt niemand die me terug aan het mailen is of aan het bellen .

en sinds 20 maart zeggen ze dat ik moet wachten tot de shops open zijn .................

 

heel erg teleurstellend !

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Dag Kemal @dkeski030 ,

 

Het spijt me te lezen dat je dit hebt moeten ervaren Smiley Verdrietig Ik kan volledig begrijpen dat je jouw pre order toestel graag nu wil ontvangen.

 

Jammer genoeg zitten we allemaal in een lastige situatie en moet BASE, omwille van quarantainemaatregelen, werkwijzen aanpassen. Onze collega's van Onlinesimsupport krijgen zodanig veel vragen binnen, dat je vaak langer moet wachten op antwoord. Ik hoop daarvoor op je begrip te kunnen rekenen.

 

Heb je jouw bestelnummer nog? 
Zou je deze, inclusief je telefoonnummer, geboortedatum en volledige adres kunnen bezorgen aan onze collega's via social media? Ze zullen je daar verder helpen en de status van je bestelling bekijken.  
https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium

 


Mijn  excuses voor de hinder die je hierdoor moet ervaren.

Jammer genoeg heb ik ook niet direct zicht op de status van deze bestelling en kan helaas niet beloven dat we je toestel onmiddellijk kunnen garanderen.

 

Vriendelijke groeten,


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes