annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klantenzone

Beantwoorden
bekci
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

ik heb proberen aan te loggen op  de klantenzone.omdat ik mijn wachtwoord vergeten was hebben ze mij tot 9 keer een nieuw wachtwoord gestuurd omdat het systeem dewachtwoorden niet aanvaardde.contact opgenomen met een base medewerker hij beweert bij hoog en laag dat de site wel werkt.

zeg nu eerlijk je kan toch niet 9 verschillende  wachtwoorden  verkeerd invullen .bij deze kan ik niet op mijn klantenzone om te kijken waar mijn verbruik naar toe is gegaan.vind het heeeeeeel verdacht .kan iemand helpen  liefst een base medewerker met verstand van zaken.

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Pharao_27
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 49

Hoi Becki,

Het kan zijn dat het probleem gelinkt is aan de cache-gegevens en de cookies van je browser.

Ik raad je aan om die gegevens uit je browser te verwijderen, te herstarten en opnieuw te proberen om in te loggen. 

De browser die het meest compatibel is met de BASE website is Chrome.

Laat zeker iets weten mocht het niet lukken. 

Onze collega's kan je altijd bereiken via Facebook.com/Base.Belgium

Vriendelijke groeten,

Hari

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Hari | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Norberto
Leesfanaat
Reacties: 1
  1. Select a password with at least 8 and a maximum of 40 characters, containing at least one uppercase letter, at least one lowercase letter and at least one digit. Send an SMS with "LOGIN + your password" (eg LOGIN aBcd1234) to 1912.
  2. Go to the customer zone or the My BASE app and enter your mobile number and password.
Beantwoorden
0 Likes
Bertrandd
Vrijwilliger
Reacties: 3
Welcome to the Customer Zone! Find resources designed to help you get the most from Replicon.

Beantwoorden
0 Likes