Hallo, ik lees net dit bericht van Yasmin betreffende een eenmalige aankoop voor roaming online in het buitenland die automatisch betalingen blijft genereren nadien. Ik heb net hetzelfde aan d ehand. Heb in januari ook een 15€ pack gekocht om op skivakantie in februari online te kunnen zijn. Werkte niet maar goed, nu ik half augustus opnieuw naar het buitenland ging wilde ik dat opnieuw proberen en gebruitk maken van de summer promotie. Toen zag ik dat er iedere maand 20 € automatisch van mijn rekening ging en dit terwijl'ik een prepaid kaart heb en geen opdracht had gegeven daarvoor. Ik heb toen gebeld met base en niemand wist me toen een uitleg te geven hoe dat kwam of waarvoor de 20 € per maand kosten voor stonden.. Heb toen opnieuw een 20€ summer deal'gekocht voor 1G te hebben in het buitenland en nu lees ik het bericht van yasmin. Ik vind het jammer dat niemand me geinformeerd heeft hierover, zelfs niet na telefonisch contact. Deze kosten verschijnen ook niet in mijn klantenzone. Heb nu de app geinstalleerd en daar zie ik wel dat er elke maand geld gestort werd. Snap ik ook niet goed. Graag zou ik hier een oplossing voor willen en vooral kunnen jullie dit aub stopzetten. Ik wil niet meer betalen voor iets wat ik niet gebruik. Graag zou ik ook mijn kosten recupereren. Kan dat aub?
... Meer weergeven