Hallo, graag wilde ik een iPhone 6s 32gb gold kopen bij mijn pro connect abonnement, via jullie huidige promotie (korting op een smartphone bij reeds bestaand pro connect abonnement) Ik ging in 3 base shops langs, maar de gold hadden ze niet meer. De ene zei dat ze niet meer binnenkwamen, de andere van wel, maar kon niet zeggen wanneer. Tot ik vandaag in Woluwe langsging & de verkoper zei dat hij nog eentje had. Hoera! We veranderen mijn abonnement (ik genoot reeds van een promotie aan 25euro/maand ipv 30 euro) & bij het afrekenen merk ik dat het de roze gouden iPhone is. Niet wat ik vroeg. De verkoper blijft niet meer zo vriendelijk als ik zeg dat ik de roze gouden niet wil & zegt dat alles dan geannuleerd moet worden. Dus ik geef toe & betaal toch. Maar het doosje is nog steeds niet open omdat ik het - achteraf gezien - heel oneerlijk vind. Bij deze zou ik graag de iPhone terugbrengen & mijn oud abonnement weer in gebruik willen nemen. Hoe kan ik hierbij het beste te werk gaan? Alvast bedankt! Britt
... Meer weergeven