Hey Nele,
Bedankt voor jouw respons en sorry voor mijn late reactie.
Ik kan meteen beginnen met de melding dat het probleem opgelost is.
Ik had dus een verkeerde vaststelling gedaan om 2 redenen:
Eerste reden is dat mijn probleem zich voordeed toen ik overschakelde naar een nieuw toestel.
Bij installatie van apps en syncen van profielen ging er jammer genoeg niks automatisch.
Het nieuwe toestel gaf aan (en geeft nog steeds aan) dat het telefoonnummer gelinkt aan de Base simkaart een ander nummer is.
Ik had dit nummer voordien bij telenet en Base heeft dit overgenomen.
Misschien is dit het originele telefoon nummer toegewezen aan deze simkaart?
Daarop probeerde ik met sms verificatie mijn profielen in te stellen en kon ik geen enkel van deze berichten ontvangen.
Toen ging ik ervan uit dat mijn nummer gewijzigd was.
Alhoewel ik een goede verbinding had met het locale gsm netwerk duurde het ongeveer een dag tot op een gegeven moment al de berichtjes toekwamen.
Waarschijnlijk ergens een miscommunicatie?
Nu is alles in orde en krijg ik berichten meteen doorgestuurd.
En het merendeel van mijn profielen zijn opnieuw ingesteld maar door het aangegeven andere nummer van de simkaart niet 100% en ook niet automatisch, maar dit is uiteindelijk geen probleem.
Nogmaals bedankt voor jouw respons en excuses voor mijn verkeerde conclusie.
Mvg,
Mike
... Meer weergeven