Ik ben sinds maart 2015 klant bij Base. Ik laad steeds mijn kaart op via een fysieke herlaadkaart, en heb hier nog nooit problemen mee gehad. Ik ging vandaag mijn kaart registreren, en dit ging goed tot ik mijn gsm nummer moest invoeren: ik kreeg dit bericht: "Je kan dit nummer niet registreren omdat het niet meer actief is of geen BASE nummer meer is.".
Ik vond dit heel bizar, ik heb nog nooit een probleem gehad met mij gsm op te laden, ik heb steeds promoties en andere berichten (bv ook ivm de registratie) ontvangen, en ik mijn gsm informatie staat het netwerk als Base. Wanneer ik me probeer in te loggen in de klantenzone kan ik een sms sturen naar 1912 om een wachtwoord te krijgen, en ontvang ik ook degelijk een wachtwoord per sms. Wanneer ik dit ingeef in de Klantenzone login krijg ik echter hetzelfde bericht: dit nummer is niet bekend bij Base...
Wat is hier aan de hand, en hoe kan ik dit oplossen?
... Meer weergeven